2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI

2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI

2021/2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ MÜRACAATLARI 02 AĞUSTOS 2021 İLE 31 AĞUSTOS 2021 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR.

 

29.07.2021 459

Keban Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünde 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır.  Başvuru işlemleri 02 Ağustos-31 Ağustos 2021 tarihleri arasında "e-Yaygın sistemi-Başvurular / Usta Öğretici Başvurusu" ekranı üzerinden yapılacaktır.  Birden fazla alanda başvuru yapmak isteyenler her alan için ayrı ayrı başvuru yapacaklardır.  Başvuru onayı Keban Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünce yapılacak olup Ek-2 Ücretli Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgeler ve dilekçe ile Kurumumuza teslim edilecektir.

  BAŞVURU ADIMLARI

02.08.2021 TARİHİ İTİBARİYLE BAŞVURU İŞLEMLERİNİN AŞAĞIDAKİ ADIMLARA GÖRE YAPILMASI GEREKMEKTEDİR

 

1.   e-yaygin.meb.gov.tr internet adresi üzerinden e-Devlet şifrenizle giriş yaparak "Başvurular - Usta Öğretici Başvurusu" menüsünden çevrimiçi başvuru yapılacak. Usta Öğretici Başvuru Kılavuzu için TIKLAYINIZ.

2.     Başvurular ilgili müdür yardımcıları tarafından e-yaygın sistemi üzerinden kontrol edilip onaylanacaktır.

3.     İdare tarafından onaylanmayan başvurular işleme alınmayacaktır.

4.  e-yaygin.meb.gov.tr adresi üzerinden başvuru onay durumunuzu sık sık kontrol ederek reddedilen başvurularınız için, reddedilme nedeninde yazan talimatlar doğrultusunda gerekli düzeltmeleri yapmanız gerekmektedir. 

5.     Başvurusu onaylananların sıra listesi en geç 15 Eylül 2021 tarihine kadar sitemizden yayınlanacaktır.

 

 EK-2 Ücretli Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu 

 

GEREKLİ BELGELER

1.     Diploma ( Branşı ile ilgili ) varsa Kalfalık, Ustalık, Usta Öğreticilik veya Antrenörlük Belgelerinin Fotokopisi

2.     Sabıka Kayıt Belgesi (Son 6 Ay İçerisinde e devletten alınmış olması gerekmektedir.)

3.     Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ve cep telefonu no su

4.     Sağlık Raporu (Son 6 Ay İçerisinde aile hekimi veya hastaneden alınmış olması gerekmektedir.)

5.     1 adet Fotoğraf

6.     Sigortalılık Tescil ve Hizmet Kaydı Tespiti - Sgk Uzun Vade Hizmet Dökümü Belgesi (e-devletten barkotlu branşınızla ilgili çalıştığınız kurumları   gösterir belge olarak alınacaktır.)

7.     Oryantasyon Belgesi Fotokopisi (Formasyonu olanlar hariç ) yoksa kursa müracaat.

İLETİŞİM

Adres:
Keban Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Fırat Mahallesi Timur Demir Caddesi Dış Kapı No10 KEBAN/ELAZIĞ


Telefon
(424) 571 2114


e-Posta Göndermek İçin Tıklayın